Kızlar 4. cü hamileliğigim diğerleri de hep 36 haftalık doğdu bu defa doktor 37 haftaya gün verdi 35 haftada nst 1 tane sancım çıktı dogumlarım erken olduğu ın 37 haftaya gün verdi ama ciğer geliştirici yaptırmaya gerek varmı acaba 37 haftada ciğerler gelişmiş olurmu