Her gece ve sabah karnıma ve göğüslerime nemlendirici sürüyorum dün gecede sürdüm amma bu sabah sürerken gögüsümün ucundan ṣeffaf bir şeyler çiktigini gordum minik su damlalari gibi sıkmayada korktum . 15 + 5 hamileyim biraz korktum normal mi erken değil mi? Ben hep 5 6 ayda olur biliyordum doktoruma sormam gerekiyormu??