Merhaba ben de bir düşük yaptım 6 haftalıkken kendim düşürdüm kürtaj olmadım ve ilk gebeliğimdi Şuan tekrar hamileyim 3 ay bekledim ben adet düzene girsin diye ama 2 ay da beklesem olurmuş diye düşündüm sonradan. İlk başta da korkmuştum Şuan hala korkuyorum çünkü yaşanılan kolay bir durum değil ama içini her zaman ferah tut Rabbim tekrar aynı şeyleri yaşatmasın inşAllah hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲🏻