Selamlar güzel anneler ve anne adayları.💖 Bu benim ilk hamileliğim 10+3 teyim. Sizin nasıl gidiyor bu haftalarınız. Bende ekstra bir yorgunluk hali var bugünlerde. İçimde böyle bir karamsarlık, hep bir şey olacakmış gibi bir ruh hali, ağlama hissi.☹️ bu dönemlerde oluyor mu sizler nasılsınız?