Gizemm006 canım ben de 18. haftada perinotoloji uzmanına gitmiştim organ taraması için kalplerinde parlaklık olduğunu söyledi ama normal bi gebelikte doen sendromlu olma ihtimali %98 ise sende %97 dedi yani sadece parlaklık tek başına bi belirti değildir dedi çok üstünde durmadı eğer istersen amniyosentez yaptırabilirsin dedi sadece bilgi vermek adına