Bende olumlu olan tüp bebeğimde hapşırınca kasılma belirtim olmuştu çok canım yanıyordu ama çok güzel bir duyguydu şimdi tekrar transfer olacağım daha olmadım ama yine aynı şekilde akşam hapşırırken kasıldım demek ki tutunmayla alakalı değilde rahim zarının kalınlaşmasıyla alakalı olduğunu yorumladım kendimce yani ilaçlardan olabilir diye düşündüm çünkü daha transfer olmadım