metemom_ hamile olduğumu öğrendiğim günden beri çaya şeker atmıyorum, 16. Haftadan sonrası iştahım çok arttı, çikolata tatlı karbonhidrat çok çok yedim onunda etkisi vardır eminim. Normalde de boğazım kuvvetlidir ekmeksiz asla karnım doymaz tatliyla aram yok ama 16. Haftadan sonra biraz abarttim sanırım 🙄 suyu fazla olup şekeri çıkmayanda var, çok karışık şeyler ya