Alynq Bugün kontrolüm vardı aslında 21 mayısa gün almıştık ama doktor yokmuş haftaya o yüzden yarına alalım dedi 38+0 da sezaryen olucam ilk gebelik heyecan var bir yanım da aşırı sakin. Dut hoşafı ve kayısı hoşafı hazırlıyorum şimdi çantama koyucam. Şunu ye bunu iç vs ne gibi önerileriniz var önerilere açığım💕🥰 Birbirimize dua edelim Allah İnşallah sağ Salim kavuştursun hepimizi bebeklerine🙏🏻🥹
Bbuse12 Alynq saglikla buyusun saglikla gelsin bebisininz bende pazartesi dogum yaptim sezeryan hic cantaniza koymayin hosaf falan hastane veriyor gunde 4 kez
Busragokhan0911 Alynq kahve canım. Ben kettle ve kahve getirmiştim. Baş ağrısı yapmaması için içiliyor
Alynq Bbuse12 yaa gerçekten mi ben buradaki yorumları okudum herkes hoşaf içmek lazım dediği için yaptım ben de
OktaycanveAnnesi Bbuse12 ya nasıldı o an hani size iğne yapıp yatırdılar ya sonrası nasıl oldu çok tedirginim ben
Bbuse12 Lenay223 ben ozelde yaptim ama devlet de veriyordur diye düşünüyorum cunku yemek olarak sadece corba be hosaf veriyorlar ertesi gun kati gida verdiler
Beetuull Alynq ablam doğum yapmıştı , hoşaf adına bir şey vermediler her hastane aynı olmayabilir, hazırlıklı gitmekte fayda var. Dut hoşafını fazla tüketme 1 bardak yeterli ,göğüsleri çok dolduruyor rahatsız olabilirsin
Alyadefne Beetuull canım incir uyutması yaparken içine kuru dut atsam o şekilde fayda etmez mi yani dut suyu içebileceğimi sanmıyorum o yüzden
Bbuse12 OktaycanveAnnesi ameliyathanede igne oldum ben spinal oldum sinek isirigi kadardi sonrasinda zaten yattim uyusuk oldugum icin hemsireler kaldirdi hep
OktaycanveAnnesi Bbuse12 tamam bende spinal nasipse ama hani yattınız bebek çıktı sonra sakinleştirici mi verdiler size ne hissettiniz yani onu merak ediyorum en çok
Bbuse12 OktaycanveAnnesi yo vermediler bebek cikar cikmaz temizleyip opturduler daha sonra ilk bebek odaya cikti 40 dk sonra ben odama ciktim 😇 hersey cok guzeldi bebegimi direk kucagima aldim uyusukluk gecince agri kesici vs yapmaya basladilar
naneliseker_ OktaycanveAnnesi sakinleştirici panik olduğunuz zaman belirtin veriyorlar. Zaten birsey hissetmeniz imkansız o an. Bebeği gösteriyorlar o an tamam diyorsun🥲🤩
OktaycanveAnnesi Bbuse12 sizi dikerlerken kendinizdeydiniz o zaman demi beklediniz bişe yapmadan geçti gitti yani