Kızlar selam ben şuan 2 bebeğime hamileyim çok şükür, istiyorduk zaten isteyerek oldu şuan 7+2 hamileyim, ben tedirgin oluyorum bazen mesela bugün sabah ağrıyla uyandım, ister istemez tedirgin oluyorum çünkü 2. Gebelikte 1. Gebeliğe göre düşük riski biraz fazla olduğunu düşünüyorum. Hatta gebeliğimi geç öğrendim, kanama şikayetiyle gittim reglim de gecikmişti, ilişki sonrası kanamam ve akıntım vardı hamileymişim, doktor da yerleşmedir dedi progestan vermedi, dün akıntım vardı korktum sürekli kanamamı diye, bugün de sabah akıntıyla birlikte 2 kere çok az kırmızı leke geldi, benim gibi daha endişeli olan var mı acaba. 😄