Kdjhjhhj ben normal istiyorum çatım iyiymiş bebeğin kanala girmesini bekliyoruz dün girmedi dedi doktor,bu gün yürümekte zorlanıyorum sızlıyor alt tarafım girmiş midir acaba bilmiyorum girmezse Salı sezeryan olacağım bende ilk bebeğim biraz stres korku var