Hazar12-28 Kızlar gebelikte nioli yağı kullanan varmı bi yazı da okudum iç çamaşırına damlatılınca enfeksiyon mantarı önlüyormuş ama gebe olanlar kullanabilir mi enfeksiyon ne kadar ilaç kullandıysam dikkat ettiysem tekrarlıyor ne yapmak lazım
Hamdiyevural Hazar12-28 tabikide kulanilir enfeksiyon varsa hata yoksa bile ic camasiniza 1 damla damlatin diyor cogu doktor
Hamdiyevural Hazar12-28 ha bu arada bizzat hamileyken kulandim ilac filan etki etmeyince kulandim baska turlu enfeksiyon bitmedi suan cok sukur sorun yok
Mom89_ Hazar12-28 bende kullanıyorum 7 aylıgım 3 aydır kullanıyorum, çamaşıma rastgele ⅞ damla her gün damlatıyorum iyi geliyor enfeksiA
tamamdanolmuss Hazar12-28 kullanıyorum ben de. Şu an bile damlatmışım iç çamaşırıma. Bol bol su içmeniz de gerçekten çok etkiliyor
Hamdiyevural Hazar12-28 tabi yeterli bide sık sık ic camasiri degistirmek gerekiyor bn gunde 2 kere degistiriyordum enfeksiyondan kurtulmak icin ayni zamanda ic camasiri pamuklu olmali ve ozel bolge kuru olmali islak kaldikca enfekyon oluyormus doktorum soyledi kurutuyordum.