Merhaba anneler
25gunluk bir yenidoğani olan, bebeğini sadece 2gundur emzirebilen taze anneyim. Çevremdeki anneler emzirme esnasında sütünün vücudundan aktığını damar çekilmesi ip çekilmesi gibi bir hisse benzediğini söylüyorlar ama ben böyle bir şey hissedemiyorum. Nedendir ? Benim gibi olan var mi