Ayyy ben çook severdim deli gibi yerdim hamile kalınca da yemeye devam ettim sonra bir gece yerken birden tiksindim o gün bugündür markette gördüğümde bile o ağzımda bıraktığı tat geliyor pismiş gibi hemen kafamı çeviriyorum çok şükür ki hayatımdan çıktı tamamen 😆eğer tiksinmeseydim çookk zordu onu yemeyi bırakmak