Hala doktorlarin açık konusmamasini anlamıyorm elinde mr var hala bakmamış ultrasonda ben dedikten sonra bakıyor bazı şeylere gittiğim doktor bir de prof yarın öğleden sonra gelin dedi risk var mı ne yapmak gerekiyor diyorm şuan bişey yapamayiz doğumdan sonra belli olur diyor 35 haftayken bir daha mr çekelim dedi sorun olabilir de olmayabilir de dedi doğduktan sonra bu çocuklarda otizm beyin hastalıkları da olabilir dedi yani gene elim boş geldim ağlamaktan öldüm öğlenden beri ne yapacağımı şaştım artık dua edin ne olur😔