Latifeunalsoydan Haftada sancım oluyor ayağa kalkınca nst yapıldı bir tane 80 ne vuran sancısı çıktı ikizlerimin idrar enfeksiyonu da var dedi doktor ilaç verdi eve gönderdi başına gelen varmı bu haftalarda sancısı olan bekler mi bebeklerim çok korkuyorum 🙏😭
Mom89_ Latifeunalsoydan engeksiyonun için niolş yagı kullan 3. Gün etkisini görürsün çamaşına ⅚ damla damlat çek çamaşırını her gün damlat ama, şifasını görüceksin
eceyc314 Latifeunalsoydan 31. Haftadan itibaren nst giriyorum. Benim 40-50 hatta 100 bile oluyor ama düz çizgi şeklinde,doktorum onlar bebeğin hareketine bağlı kasılmalar normal diyor. Dalga şeklinde bir görüntüyse o zaman sancı olarak kabul ediliyormuş. Ben 36+1 oldum dünki nst bile o şekildeydi benim sorun yok dedi doktor. Siz bol su için ve enfeksiyon için mutlaka tedavinizi olun.
klbkvadisi Mom89_ merhaba konudan bağımsız nioli yağını nereden temin ediyorsunuz malum her yer güvenli olmuyor
Latifeunalsoydan eceyc314 karın ağrım oluyor ve dalgalı sancı şekilinde idi hatta hemşire şuan sancın var mı 80 saat vurmuş hissediyor olmalısın dedi enfeksiyon dan oluyor olabilir mi bilmiyorum ama inşallah geçer biraz daha beklemeliyiz daha çok erken doğum için 😓
eceyc314 Latifeunalsoydan bol su için ve dinlenin yormayın kendinizi. Birde magnezyum kullanıyorum ben sabah akşam oda kasılmalarıma iyi geliyor. 20 dk içinde 3 kere dalgalı sancı olması gerekiyor. Siz enfeksiyon tedavinizi yapın bir şey olmaz Allahın izniyle. Enfeksiyonda sancı yapar
Latifeunalsoydan eceyc314 magnezyum, demir , multivitamin kullanıyorum . Progestan da vermişti doktor devam ediyorum bir kızım var 4 yaşında ister istemez onunla ilgilenirken hareket halinde oluyorum teşekkür ederim tavsiyelerinize uyacağın 🌸
Selin9 32 haftaligim dün nst ye girdim benimde 1 tane 75 i gören sancim çıktı ama ben hissetmiyordum doktor yoktu ebe alttan muayene yapmak istedi ben reddettim dogumu tetikler diye
klbkvadisi Latifeunalsoydan teşekkür ediyorum 🌸 enfeksiyon olmasa bile mesela kokusu nasıl temiz olmak içinde kullanılabilirmi acaba malum hamılelıkde göbek büyüyünce yetişemiyorız fazla günlük duş sonrası temiz olsun diye kullansak güzel olurdu
Latifeunalsoydan klbkvadisi kullananlar var diye okudum yorumlarda her kadın kullanmalı demişler eczanenize sorabilirsiniz