Bir yazı okudum biri şey yazmış doğumu karşılar mı vs. Arkadaşlar sağlığım cepte uygulamasını indirin indirmediyseniz. Orada hepsi yazar. Ayrıca eğer gidip muayene olduysanız kadın doğuma ve karşıladıysa demek ki her şey yolunda. Çünkü doktor oraya gebelik olarak işliyor. Sigortaya gidiyor. Onay geliyor demektir. 10 muayene 10 gün yatış ve 1 doğum vardır demektir. Ama bunu en net sağlıklı bir şekilde uygulama ile takip edebilirsiniz. Anında her şeyi işliyorlar.
En en basiti de sigorta acenteniz. Her şeyi onlara sorabilirsiniz. Ki gördüğüm kadarıyla her şey yolu da gibi
Not: arada çıkan reklamlara sinirleniyorum. Hamile olmak çok zor 😅