Bende yaklaşık 26 haftalık hamileyim hareketlerinde azalma oldu hatta bu gün hiç hissetmedim acilden hastaneye giriş yaptım durumu iyi dendi bana ama haala hissetmiyorum çikolata yiyip sol tarafa uzansam bile endişeliyim siz hiç böyle bi durum yaşadınız mı haftanızda?