Kızlar bugün embriyolog aradı. 1.gun anormal döllenen bir embriyom vardı. Bugün 5.gune sağlıklı ilerlemiş. Genetik test yapalım dedi kabul ettik. Şimdi genetikten haber bekleyeceğiz. Bir tane de 3.gun embriyomuz var o dondurulmustu. Beklemedeyiz. İnsaalh güzel haberler gelir.