Jasminegms merhaba, hiç korkmayın, bebeğiniz belli bir kiloya ulaştığında size verirler. Benim oğlumda 37 haftalık 2090 gr doğmuştu. 1 hafta küvezde kaldı. Kilosu 2300 olunca doktorum eve çıkardı. Çok şükür sağlığında ve kilo alımında hiç sıkıntı yaşamadık. İnşallah sizde tez zamanda bebeğinizle eve çıkarsınız gönlünüzü ferah tutun