Srp53 Bir_nazenin01 ben de merak ediyorum. 1.5 aya çıkar mesaj gelecek demişti doktor tam 1 ay oldu. Ama gidip almak gerekiyor e nabızdan gözükmüyor sanırım.
beyzanururey Gözükmüyor canım telefona smsle sonuçlarınız çıkmıştır diye bildiriyorlar gidip alıyorsun