yasamblogz ben de oda takımına Montessori karyola aldim, ilk zamanlar içinde bizim odamızda yatırmak için park yatak aldım, ikici attığınız gibi olandan aldım, ilk attığınız çok küçük onda sanırım en fazla üç ay filan yaptırılabilir. Ama ikincideki park yatağı iki üç yaşına kadar kullanan var, odasını ayirana kadar kullanırım diye düşündüm bir sene filan.