Eldgrn umut0808 Doğum sonrası en kolay hamile kalinma zamanlari süt korur yada adet olmadım hamile kalmam diye birşey yok
nurmomss umut0808 ben emziriyorum doğum yapalı 9 ay oldu yaklaşık adet de olmadım, korunmuyoruz daha doğrusu geri çekilme ile korunuyoruz sürekli test yapıyorum perşembe günü spiral taktırcam kurtulcam bu dertten 😄
Kuzucuk_annesi Emzirmedanismanihemsire Çocuğumun alttan 2 tane dişi çıktı. Hırslanıp arada ısırıyor. Bi göğsüm çok ağrıyor şuan ne yapmalıyım. Yine de emzirmeye devam ediyorum. Ucuna lansinoh sürdüm ama başka öneriniz varmı???
Mzzz Süt koruması tamamen bir halk efsanesi tamamen koca karı uydurması ben emzirirken hamile kaldım ve emzirirken hamile kalan 2 kişi daha tanıyorum 😂