ela_celik Çok şükür şuan iyiyiz. Bir hafta önce az bir şey enfeksiyonun var dedi doktor ilaç vermedi. O zaman gelen sızıntı geliyor şimdilerde de. Havalarda sıcak olduğu için yerde etkiliyor tabi. Bebiş hareketlerini hissettiğim için şu mu acaba diye düşünmüyorum. Panikletmiyorum kendimi. Ancak erken dönemde suyu gelenleri okudum çokça. 13 te olur mu bilmiyorum ama okuduklarım genelde 18 ve sonrasıydı. Bir kaç kişi 16 larda direk suyu latlamış sızıntı şeklinde değil.