Geçen hafta kontrolümde 20+3 ve 380 gr 24 cm demişti gelişim normal demişti ayrıntı ultRasonda organ baş vs ölçüleri de normal dedi sanki ne yapsam kilo almıyor gibi kızım sağlıklı kilo yapabilecek şeyler yiyorum kaşar haşlanmış yumurta tavuk ev yoğurdu vs gibi ama daha neler yapılabilir genelde son ayalarda bebek kiloya biniyor ama çok mu kafaya takıntı ettim acaba ?