nazel123 Selam kızlar bebek arabamız var ama puseti yok sizce çok gerekli olur mu ekimde doğacak bebeğim yada puset yerine başka ne kullanabilirim hastane avm falan giderken diğer türlü zaten dışarı soğuyacak çok fazla çıkmayız
buseyusuf27 nazel123 bızımde yoktu ekim 30 doğumlu kızım bn kışlık puset almştm onla ckyoduk dısarı hem kendı fermuarlı örtülüydü yatar pozısyonda hep bıde şmdi oğlum temmuzda doğcak puset aldm