Jfatmaw
Biri bir şey derse bile ben doğum hakkında konuşmak istemiyorum de epidural ağrısı bazı kişilerde kalabiliyor o da yapan doktorla alakalı ki çok düşük ihtimal, sancı hiç hissetmedim diyenler oluyor gayet doğuracak kadar hissediyorsun sadece hafifletiyor. Doğumdan sonra sade americano, filtre kahve gibi kahveler iç daha kolay epidurali atlatıyorsun ilk birkaç gün ağrı yapar normaldir çünkü iğne acısı gibi düşün iğne yaptırdığında bile birkaç gün orası ağrır ya öyle bir ağrı oluyor o da geçip gidiyor.