GuzelMelegimm asil ismini duymaktan gına geldi çocuğunuz okul çağına geldiğinde bir sürü asil diye arkadaşı olabilir bunu göz önünde bulundurun mutlaka 😂 onun dışında iki isim olayını tercihen ben sevmiyorum çünkü genelde aileler dahil herkes tek isim sesleniyor iş hayatında da hep ilk isimle seslenilir çok mantıklı değil o yüzden bence. Alperen ismini beğendim 😊