Bugün yumurtlamanın 13.günü yoğun belirtiler yaşıyorum diye sabah test yaptım ve her zamanki gibi koca bir negatif 😔😔 çok üzüldüm çok yıprandım en geç cuma gününe adet olurum o kadar belirti tamamen psikolojikmiş demek ki bunu anladım aslında çokta stres yapmamıştım halbuki gece rüyamda gördüm test yaptım pozitif gördüm o kadar mutlu olmuştum ki sabah kalkar kalkmaz yaptım negatif yüzüme çarpınca gerçekle karşılaştım 1-2 dk bekledim testi çöpe attım adet olunca gidecem dr tedaviye başlasın biran önce 😔 artık gecikme yaşamam ovülasyon testiyle takip ettim çünkü 2 Mayıs yumurtlama 3 Mayıs çatlama gördüm bugün döngümün sanırım yanlış hesaplamadıysam 43.günü her ay bir ümitle test yapıp negatif görmek çok moral bozuyor artık ne olursa olsun test yapmayacam 😔![] 