Merhabalar herkese…
Yenidoğan dönemi için sling almayı düşünüyorum. Ama haziranda doğum olacak ve aktif kullanacağım 2-3 ay boyunca yılın en sıcak zamanı olacak.
Bu nedenle ikimizi de terletir mi diye tereddütte kaldım. Ben zaten sıcağa gelemeyen ve terleyen biriyim, bana yapışık olmak bebeği de rahatsız eder mi?
İlk çocuğumda sling ya da kanguru kullanmadığım için hiç tecrübem yok. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim.