Fyzz Svl2109 aynı haftayız banada bir kez oldu sonra geçti benimde alt tarafta baskı ağrı gibi bişey oluyor arada normal mi acaba
Fyzz boraninannesi_ girdim iyiydi şükür tansiyon takibi önerdi bu haftalardan sonra tansiyon yüksekliği durumları olabiliyormuş anneminde bana olan gebeliğinde böyle bir öykü olduğu için kan sulandırıcı başladı 36. Haftaya kadar kullanmamı önerdi