BirAskMasali1323
Merhaba , bende de enfeksiyon vardı yeşil akıntı şeklinde sürekli fitil krem kullanıyordum çok kaşıntısıda yapıyordu ama hiç biri fayda etmiyordu şuan 36.haftadayız bu haftaya kadar neler çektim bir ben bilirim birde Allah , sonra çare doktor alttan muayene yaptı afedersin zaten vajinanın içerisi bile kıpkırmızı dedi sonra bir aletle içerisini temizledi ve kırmızı bir şey sıktı bu rahatlatır dedi gerçektende bir avuç dolusu enfeksiyon çıktı temizlenmezse normal doğum yapılabileceğini ama normal doğumda doktorum bebeğe enfeksiyon geçebileceğini söyledi sonra etkili bir fitil vereceğim dedi ZALAIN diye şuan yeşil akıntı geçti kaşıntımda yok sadece çok az akıntı geliyor beyaz şekilde cuma günü kontrolüm var inşAllah temizlenmiştir ve normal doğumda sıkıntı çekmeyiz , bana kalırsa asla bekleme ve farklı bir doktora danış inşAllah düzelir 🙏🏻🙏🏻☺️