tatlisbirkiz kızlar rahim uzunluğu 18. Hafta 33 dendi. Bi sorun teşkil eder mi doktor normal dedi ama postlara bakınca bi takıldım yani
_almirasmom tatlisbirkiz benım 26. Haftada 70.00 mm çıktı doktor 7 cm zaten normal dogum senın ıcın zordu ılkıde seseryandı bu bızım ıcın onemlı deıl tekrar sezeryan olacagı ıcın ama olması gerekenden cok uzun ve gayet normal bekledımden de ıyı dedı
BusraaaBK tatlisbirkiz benimde 20. Haftada karından baktı 30 çıktı ben korktum baktırdığım yerde devletti özele gittim vajinal baktırınca 42 mm çıktı korkma o yüzden karından yanıltıyor doğru sonuç ancak vajinal muayene ile verilir
tatlisbirkiz _almirasmom anladım sizin oldukça yüksek çıkmış.. yani 33 mm normal değerlendirdi doktor ama buradaki postlara bi bakıyım dedim de ilaç başlatan dr bile olmuş o değerdeyken
BusraaaBK _almirasmom karından rahim uzunluğuna bakılmaz doğru sonuç vermez vajinal baktırılır hanımefendi doğru bilgilendirelim anneyi
_almirasmom tatlisbirkiz ya ben bırde ılk 3 ay progestan kullandım onunda etkısı hala devam edıyor sanırım
BusraaaBK tatlisbirkiz forumdanda araştırabilirsiniz herkes doğru sonucun vajinal muayene olacağını söyleyecek çünkü karından yanılma payı yüksek vajinalde direk uzunluğunu görüyor en büyük örneği benim 30 mm olan uzunluk 42 mm çıktı 1 haftam zehir olmuştu