Kaderozy Gzd5 11 Ekim’de 40 hafta doldurmuş oluyorsunuz 38 hafta istiyorsanız 26.27 Eylül falan denk geliyor 38+5 olsa Ekim 1.2
Elif578 Gzd5 buna negele yöntemi deniyor doktorların hesapladığı ama sizin adetinizle bebeğinizin haftası uyumlumu? Bu önemle yoksa ileri geri oynar tarihiniz
Elif578 Gzd5 bu arada sezaryende tam 40 haftaya yapmazlar 37 38 dede yapanlar var dimi bende sezaryen olucam da ama çok kötü tarihe denk geliyor aralık 29 ya ikna edip 1 ocağa yaptırıcam yada aralık başı düşünüyorum
Kaderozy Gzd5 benimde 30 ağustosta günüm dpluyor 40 hafta olmuş oluyorum bende sezeryan olduğu için 15.16 Ağustos falan düşünüyorum