Rabiko Hamilelikte 12. haftasında doktorum rahmi besleyen damarda daralma görüyorum deyip aspirin kullanımına başladık. Sizler aspirin kullandınız mı? Kullandıysanız niçin kullandınız?
teachervera Rabiko Preaklamsi geçirdim ilkte ikinci de 7 haftalık iken aspirin kullanmaya başladım. Şimdi üçüncüye hamileyim yine verdi doktor 7 haftalık iken kan akışı olsun diye bebeğe tansiyon damarları tıkıyor çünkü
Zeynepkrkytlli Rabiko faktör 5 vardı bende pıhtı bozukluğu o yüzden bebe asprini kullandım ecopirin 32de bıraktırdı Bu arada pıhtı yine de attı onun için de oksapar kullanıyorum
Kbr2611 Rabiko aynı sebeple önerdi doktorum 18. Haftadayim kanama yapan çok kişi car sizde de oldu mu acaba? Kaç mg kullandiniz