1prensesannesi__ Nisa10 var asko teste göre hamilesin 🥰 kan verebilirsin daha kesin sonuc almis olursun
Nureymn Nisa10 silik çizgi var görünüyor 👼 kaç gün kala ve geçe yaptınız o da önemli ama varlığını belli etmiş birileri sanki ☺️
Nisa10 1prensesannesi__ bi kaç gün daha bekleyip emin olayım diyorum şimdi kan verirsem fazla heveslenir eşim 😌
myangelson Nisa10 artimede güvenme kan ver en garantisi veya başka marka ile test yap. Artimed ile bunun daha koyusunu gördüm kanda 0.100 çıktı
1prensesannesi__ Nisa10 bu marka cok aldatiyomus ama senin gecikmende var baska marka alip tekrar yap ondada cikarsa kesin hamilesindir asko
Nisa10 Nureymn 5 gün geçti hemen çıktı silik bilmiyorum varsa çok heyecanlıyım ya anlatamam şuan bunu
Nisa10 myangelson bi tane daha test var 6 gün öncesine kadar gösteren adını unuttum yarın da onu yapayım o zaman
zey-nep11 Nisa10 5 gun gecıkmeye bukdr silik cıkmaz aslında artımedse guvenme inşallah vardır inşalllahhhhh aminn ama genede artımedss sıkıntı benımde basıma geldı aynısı🥺
myangelson Nisa10 evet evet mutlaka başka marka ile deneyin inşallah sizinki yalancı pozitif değildir gerçektir 🤲🏻
K123k Hamilesin benim testte 3 saat sonra hayalet çizgi çıkmıştı testte oysaki 15 dk sonrasi geçersiz yaziyordu. Hastaneye gittim kan verdim 3.20 değerle hamile olduğumu öğrenmiştim Allah’a şükür şuan 34 haftalık hamisim 😍😍😍
Nisa10 qusel kan verip negatif çıkarsa daha çok hayal kırıklığı olmaz mı bi kaç gün bekleyip başka testler yapsam
Ezel16 Nisa10 İnşallah canım ama yukarda testin markası Artimed demişsin bazen bu yalancı pozitif çıkartıyormuş çok arkadaş bu test yüzünden mağdur oldu.. O yüzden en güzeli kan testi herşey gönlünce olsun 🤲🏻🥹
myangelson 1prensesannesi__ Nisa10 Benimki böyle çıkmıştı bekledikce iyice koyulasmisti kan verdim 0.100 😅🤦🏻♀️ bu marka kapatılsın bence. 😅