Ozgednc karakayahavva00 Bence gerekli çocuk az emdiginde en azından sagip dolaba koyarım bu şekilde de sütüm artar
Cey-cey karakayahavva00 gerekli alın kivide hem uygun hem iş görüyo Söyle düsünün ben aldım mesela Sütğm fazla yoktu sagop atacak kadar ama ben emardı sanırım çekildim domtor 2 kere sag dök demisti kullandım mesela
Elifnazemir Bende alacam herşeye rağmen olsun bende o markayı almayı düşünüyorum fiyat olarakta en uygunu kiwi markası inşallah çekim gücü falanda iyidir kullanıcı yorumlarını okudum kullananlar iyi diyor
mommys1 Elifnazemir ben aldım hiç iyi değil başta güzel çekiyordu 2-3 gün sonra çekimi azaldı 30cc yi zar zor çektiriyorum
Elifnazemir mommys1 yaaa öylemi ozmn bende almayayım yorumlarda guzel diyorlardı tşkler bilgilendirdiginiz için 😊