htck16 o haftalarımda bende çok hastaydım hatta belki seninkinden dahada azdı haftam. Doktor artık antibiyotik yazmak zorunda kaldı ama sadece 1 tane içtim korktum bebeğime birşey olur diye. Başımı kaldıramıyordum yatarken youtubeden dua açıp dinliyordum. Ballı limon hersabah kalkınca bi kaşık yutuyordum peşine sıcak süt yapıyordum kahvaltının yanına. Bol meyve tükettim limonlu çay içtim burun fısfısı ve gargara kullandım. Dayanılmiycak ağrım olunca da parol içtim. Hiç geçmiycek sandım ama geçti şükür 🙏 Rabbim şifa versin sanada hamileyken hastalanmak kadar berbat birşey yok 🙄