Zelihapinar Kızlar 23 haftalık hamileyim tam tetanoz olacaktım hastalandım tam iyileştim dedim şuna gene hastayım hastaneyken aşı vurulmaz diyorlar tetenozu daha geç ilk aşısını vurulan varmı bir sıkıntısı oluyor mu
Sinemis567448 Zelihapinar bende griptim erteledim 23 haftanın içinde vuruldum şimdi 2.dozu 27 de vurcaklar
Derinmom Zelihapinar hastayken bebeklere vurmuyorlar aşı ateş yapan aşılrda sıkıntı çıkmasın diye. sizlik bi durum yok bence. Doktorunuza danışın
Serfgm_11 Zelihapinar 22+6 bende yarın olucam ilk doz aşımı ama benimde hafiften burnum falan akmaya başladı. Yaparlarmı ki. Ne yapsam acaba
O_bir_anne Ben ilk dozu 25 haftalık 2. Dozu 27+4 te oldum yani pazartesi günü oldum ve gribim üstelik hemşireye hasta olduğumu söylemeyi unuttum dün aile hekimime grip olup aşı yaptığımı söyledim hiç bi sakıncası olmadığını söyledi
Hilallaylizz Zelihapinar ben griptim vuruldum bisey olmadı ama bünyeden bünyeye değişir mi onu bilemem
yeschef-13 Ketii Hiç hatırlamıyorum ama arayıp sorarsanız söylerler benim hastanem Altunizade acıbadem
yeschef-13 Ketii Dediğim gibi benim kd doktorum orada o yapmıştı hatırlamıyorum hiç o yüzden dışarıdan hastane hastası değilsiniz diye belki fiyat vermemişlerdir hani şimdi uçuk değildir derim bana göre uçuk değildir bütçenizi bilmiyorum