İnş alanı daraldıgındadır. Vesvese yapmak istemiyorum. Zaten cok sıddetli vuran sureklı kıpır kıpır bi bebk deildi ama şuan boyle bazı yerleri gerio bastırıp cekıo oyle bı tekme yok bıraz daha az normalden. Boyle devam ederse yarın gıderım doktora. Daha dun gıtmıstım nst falan normaldi. İnş bi şey yoktur sadece alanı daralmıstır. Zaten iri bi bebek..