Sevgi_2104 bilmiyorum da benim durum farklı bebeğimin kalp atışları çok yüksek normal doğum olmaz dedi bu haftada nst de çok yüksek çıkarsa o yüzden ama sanırım bu haftalarda bebek dönmemişse eğer sezeryan günü veriliyor nst de sancı iste anormal bir durum yoksa da normal mi sezeryan mı olduğu 38. Haftada bazılarının 37. Haftada çatı muayenesi ile belli oluyor