Haticeburak06 Merhaba 37+5im yani ara ara sabahta oluyor ama en çok geceleri bu saatlerde bacağıma garip bi ağrı giriyor ayaklarıma kadar. Uzansamda geçmiyo Huzursuz bacak sendromu bu mu acaba🥲
myavocado Haticeburak06 23. haftamda bacak ağrılarım başlamıştı benim de,.doktorum magnezyum verdi ama bilmiyorum siz kullanıyor musunuz
251211 Haticeburak06 bende 35+6 bu hafta aha doğuruyorum diye ağrılara uyanıyorum 😁 hoş ben uyuyamıyorum kiiiiiiiiiiii
Haticeburak06 myavocado hergün kullanamıyorum ishal yapıyor. Ama şimdi insternetten araştırdımda genellikle gece saatlerinde görülür diyor. Eşimdede oluyor sadece yatınca oluyor uyuyamıyoruz sanrm huzursuz bacak sendromu var ikimizdede🫤
Ozdemirinannesi- Haticeburak06 magnezyumu kesmen gerekiyor doğurmak istiyorsan 34 hafta da bıraktırdı doktorum benim de huzursuz bacak sendromum var ama magnezyum kasılmaları engellediği için normal doğumu geciktirir doktorunuz uyarmadımı? Yanlış anlama sürekli görüyorum doğurmak istediğiniz için söylüyorum 🤣
Haticeburak06 251211 ah bendee 1 saat önce uykudan kalktım. Uyku düzeni kalmadı bide 4 gibi uyuyup 6 gibi kalkarım sonra öğlen 2de uyuyyp akşam 7 gibi uyanırım öyle sürekli kesik kesik uyuyorum. Uzun süre yatınca kötü oluyorum
251211 Haticeburak06 o kadar iyi anlıyorum hergün farklı bi güncelleme geliyor vücuduma resmen 😁 yarım saat önce ya doğuruyorum ya da kalp krizi geçiriyorum sandım 😁
Haticeburak06 251211 2 haftadır o şekil yaşamaktan psikolojim bozuldu.sebepsiz ağlama geliyor artık çok yoruldum tükendim
251211 Haticeburak06 ahh ah geceler çok sıkıntı oluyor çok yoruyor haftası erken olmasa doğursam artık dicem