38+2 deyim ilk gebeliğim ve günler geçtikçe doğuma olan korkum, endişem artıyor. Gerçekten bazıları çok kötü bahsediyo ölüm gibi bir şeydi vs. Normal doğum yapanlar bahsedebilir mi acının tarifini? Gerçi tarif edilemez bir acı ama olsun benzetmelere açığım en azından nasıl bir şeyle karşılaşacağımı bilmek istiyorum