Balyanakannesii bende 38 haftalık hamileyim dün aynı ağrıyı yaşayan biri olarak söyleyeyim ben önce yemekten sonra parol aldım geçmedi sonra uyumadan sarımsak sürdüm iyice ezdim dişimle etime falan baya gezdirdim ağzımda şeker emer gibi sabahında ağrı gitmiş gibiydi ama hala sızı vardı ve beni rahatsız ediyordu bende kahvaltı edip bı parol daha içtim ve sonra çok şükür geçti çok iyiyim şu an