Benim de kedim var 27 haftalık hamileyim. İlk gebe kaldığımda toksoplazmaya bakmışlardı negatif çıkmıştı. Bu bebek için sorun yaratabilecek bir parazit ama araştırdığımda tek kaynağının kediler olmadığını öğrendim iyi yıkanmamış yeşil yapraklı sebzelerden ve iyi pişmemiş etlerden de bulaşabiliyor. Kedinin sadece dışkısından bulaşıyor kedimin kumunu eşim temizliyor ben temizlersem eldiven takıyorum ve yine de ellerimi uzun süre yıkıyorum. Hayvanın dışkısına direkt temas edip ağzınıza götürmeniz gerekmiş elinizi diye hatırlıyorum yanlış bilgi olmasın ama. Onun dışında kedime çiğ et ürünü yedirmiyorum ve başka hayvanlarla teması yok kendim de sokak hayvanlarına dokunmuyorum kendim de. Kedimin iç dış parazitini 2 ayda bir düzenli yapıyoruz zaten. 30 yaşındayım bu yaşıma kadar toksoplazma olmadıysam ki çiğ et yemişliğim çoktur önceden o kadar da yaygın değil herhalde diye rahatlatmıştım kendimi ama tabi ki konu bebek olunca dikkat ediyorum.