irem_ibrahimdgn İkinci hamileliğim 31+4 kızımda yaşamadığım bir ağrı var kaşık bölgesinde merdiven inip çıkarken yaşayan var mı acaba sürekli olmasada ara ara cuma doktora gidicem ama yinede sizlerde yaşayan var mı merak ettim erkek bebeğe hamileyim
sosyologhanim irem_ibrahimdgn ben de 27. Haftadayim. Erkek olacak bebeğim. Vajinal ve kasık ağrısı yaşıyorum. Bebegin konumu gobek deligimin altinda. Bu yuzden buyudukce baskı oluyormus. Normal dedi doktorum. Bir de enfeksiyon cikti idrarda vajinal agrim biraz da ondan kaynaklaniyor. Yalanci sanci muhabbeti de var malum doğuma hazirliyor vücut kendisini bir diger nedeni de oymuş
irem_ibrahimdgn sosyologhanim içim rahatladı teşekkür ederim sanki ilk hamileliğim gibi aradan 4 sene geçmiş kızım da çok iyiydim her işimi yapıyordum oğlum da mümkün değil bişi yaparken 40 kere düşünüyorum 🥰