OgretmenEva Özelde oldum. İğne ücreti 500 tl normal de ama sigortanız olduğu için ecZaneye %10 ödeme yapıyorsunuz yani 50 tl. Özelde muayene sonrası doktorunuz yazdığı acil de bedavaya yapıyor iğneyi zaten. İlk iğneniz olduğu için ücretsiz dediler acilde. İkinci iğne 3 tl dediler. Abartılacak bir şeyi Yok eğer sigortalı iseniz.