Haticetopuz Bursa hayat hastanesinde doğum yapan varmı acab ben Nazmiye Şentürke gidiyorum tecrübeli olanlar yardımcı olabilirimi birde doğum paketlerini bilen varmi
Gebess95 Haticetopuz Nazmiye hanıma gidiyorum henüz doğum yapmadım ama doğum için 22500 ödedim sadece doğum ve bebeğin ilk doğduğun daki şeyleri karşılıyomus
1cocuk1bebek Ben Osmangazi tıp Adnan şhine gidiyorum normal sezeryan 20000 dedi ilk bebeğimde de ona gidiyordum
Haticetopuz Gebess95 ne zaman doğum yapacaksnz tekrar zam gelirmi acaba birde oda süsleme veya fotoğraf çekimi dahil degilmi pakete
Gebess95 Haticetopuz dahil değil Ağustos ta yapicam ama paket paket fiyatı var en pahalı 5 bin oda süsleme fiyatı
Gebess95 Haticetopuz yani her gittiğim de tavrı aynı değil ama sağolsun telefondan her ulaştığım da cevap veriyor yoğunluktan sanıyorum her gittiğim de aynı ilgi alakalı yok ama bebekle ilgili güzel bilgilendirme yapıyor o yüzden onla devam ediyorum
Haticetopuz Gebess95 ben 20 haftalıgm banada normal geldi bebekle ilgili bilgiler verdi ama benmle çok konuşmadı ondan merat ettim
Gebess95 Haticetopuz benim de öyle sadece genelde bebekle ilgili bilgi veriyor bazen kafasına eserse ilgileniyor ama çoğu kişi yok memnun bende bilgisine güveniyorum suanlik o yüzden devam ediyorum
Haticetopuz Gebess95 anladım bide normal doğum destekçi bir doktor oda dikkatimi çekti inşallah güzel ilerlerz