Deletedmom_89
Benim de 24 Eylül e sezeryan dedik ama benim iki bebek de 36 sonu doğdu muhtemelen Eylül ortası olacak. Diğer çocuklarm küçük aslında bir dünya kıyafetleri vardı daha çocuk istemiyorum diye hep verdim 😀ablam 2 tane 8 li hastane çıkışı almış bir tane de alt üst takım bir tane tulum. Bende iki tane alt üst takım aldım toplam 5 tane alt üst takım, 3 tulum olacak. Evde bebek çorapları var zıbınlar da var. Bu kadar yeter yenidoğan için üçüncü olduğu için artık tecrübe ettim diğerlerinde aşırı aldım gereksiz. Bence yeter canım zaten çabuk büyüyorlar olmuyor