mert212121 Kizalr şimdi benim son âdet tarihim 4 Mayıs geçen test yaptım biri kırımızı diğeri çok hafif pembe çizgi vardı ağır iş yaptım 3 gün kanamam oldu bugün yine test yaptım yine biri kırımızı diğeri çok hafif pembe gözüküyordu yaşayan varmı İlk de buu
Sude22 mert212121 adetiniz kaç gün sürüyo ve kaç günde adet oluyosunuz hamile kalsanız bile testte çıkması için çok erken bi süre
Eda1254 mert212121 genelde bunu bı doktor açıklamıştı hamilelik oluşmadan dusermi öyle biseydi sanırım kanama olduysa oluşmadan düşük yaşamış olabilirsiniz o testte çıkan bı çizgi varsa onun üstünden bı hafta geçmeden düzelmez çizgi
Sude22 mert212121 anladığım kadarıyla adetiniz daha beş gün önce bitmiş bu kadar kısa sürede gebelik oluşmaz çok düşük ihtimal oluşsa bile testte çıkmaz isterseniz bi kan verin ona göre hareket edersiniz
mert212121 Eda1254 kanamanın üzerinden 4 gün geçti tekrar silik bir çizgi vardı yani gebelik degilmi diyorsunuz
Eda1254 mert212121 gebelik çıkmaz adetin normal tarihinin uzerinden geçmesi lazım baya doktorler bile iki üç kez kan testi yapar Beta artiyomu dusuyomu diye bakmak için
Eda1254 mert212121 benim bebeğimde üzerinden dört beş gün geçmişti doktor emin olmakla olmamak arasında var dedi acile gittiğimde öğrendim şüphem var dedim ama kadın doğum doktoruna gittim iki üç gün sonra ilk önce kan testi yaptı ultrasonla göremedi