11 haftalik hamileyim. Yaklaşık iki haftadır kasık agrisi çekiyorum adet sancısı gibi yanma. Belime sonra bacaklarıma vuruyor. Bu haftalarda normal mi bu kadar ağrı olması. En son geçen hafta doktora gitmiştim. Kanama alanım var keseden bağımsız kesenin altında parcali kanama attım o zamanda baya ağrım vardı lavaboya çıkınca kan gelmişti. Progestan kullanıyorum. Bir de haftalik proluton iğne agrisi mi ne agrisi çözemedim. Benle aynı sorunu yaşayan var mı yoksa benim gebelik böyle mi gidecek baya ağrılı geçiyor 😞